Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерната, К. О.-
dc.contributor.authorChernata, Kateryna-
dc.date.accessioned2022-01-08T20:50:01Z-
dc.date.available2022-01-08T20:50:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧерната, К. О. Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. О. Черната ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913-
dc.description.abstractУкраїнська мова Для кожного підприємства, що розвивається рано чи пізно настає момент, коли його починає не задовольняти характеристики вітчизняного ринку, політичний клімат чи економічні умови в державі, тому само собою виникає питання виходу підприємства на зовнішні ринки. Для України це доволі актуальне питання, але нестача фінансових засобів, ганебний стан основний засобів, невідповідність продукції міжнародним стандартам, а також застарілість технологій, є для багатьох підприємств, одними з основних причин, що перешкоджають виходу на закордонні ринки. Але в Україні існують підприємства, продукція та послуги яких є конкурентноздатними не тільки на вітчизняному ринку, а потенціал виробництва перевищує внутрішні потреби країни. Англійська мова For every developing enterprise, sooner or later there comes a moment when it begins to be dissatisfied with the characteristics of the domestic market, political climate or economic conditions in the country, so the question of the company's entry into foreign markets arises. For Ukraine, this is a very important issue, but the lack of funds, the disgraceful state of fixed assets, non-compliance with international standards, as well as outdated technology, are for many companies, one of the main reasons hindering entry into foreign markets. But in Ukraine there are enterprises whose products and services are competitive not only in the domestic market, but the production potential exceeds the domestic needs of the country.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегії маркетингуuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectсвітлотехнічна продукціяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectinternationalizationuk_UA
dc.subjectlighting productsuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategies for the entry of an enterprise into a foreign market (the case of LLC «REMPRIVOD»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.