Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, І. О.-
dc.contributor.authorTaran, Illia-
dc.date.accessioned2022-01-08T21:15:24Z-
dc.date.available2022-01-08T21:15:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТаран, І. О. Розроблення стратегії міжнародної діяльності харчового підприємства (на прикладі ТОВ «ВІКОН ЛТД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Таран ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 115с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/916-
dc.description.abstractУкраїнська мова Послідовна інтеграція України в Європейське економічне Співтовариство відкриває великі можливості для просування української продукції на ринки Європи. Прагнення отримати прибуток більший, ніж усередині країни, спонукує підприємства виходити на міжнародний ринок. Незважаючи на присутність фактора невизначеності в новому середовищі (нові конкуренти, мінлива ринкова кон’юнктура, коливання валютних курсів, політична нестабільність і ін.), підприємство прагне нарощувати своя присутність на світовому ринку. Англійська мова Consistent integration of Ukraine into the European Economic Community opens up great opportunities for promoting Ukrainian products on European markets. The desire to make more profit than domestically encourages companies to enter the international market. Despite the presence of uncertainty in the new environment (new competitors, changing market conditions, exchange rate fluctuations, political instability, etc.), the company seeks to increase its presence in the global market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectміжнародна діяльністьuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectхарчове підприємствоuk_UA
dc.subjectборошняна кондитерська продукціяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectinternational activityuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectfood enterpriseuk_UA
dc.subjectflour confectioneryuk_UA
dc.titleРозроблення стратегії міжнародної діяльності харчового підприємства (на прикладі ТОВ «ВІКОН ЛТД»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy fot an international activity of the food enterprise (the case of LLC «VIKON LTD»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.