Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРезанов, М.Є.-
dc.contributor.authorRezanov, Mykola-
dc.date.accessioned2022-01-08T21:15:36Z-
dc.date.available2022-01-08T21:15:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРезанов, М. Є. Формування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «ФЬЮЖИНС») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. Є. Резанов ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/917-
dc.description.abstractУкраїнська мова Тенденції розвитку процесів міжнародної економічної інтеграції та глобалізації світового господарства сприяють активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств, яка відкриває перед ними можливості економічного зростання за рахунок розширення каналів збуту. При цьому робота на зовнішньому ринку характеризується значним ступенем ризику, необхідністю детального вивчення політичної та економічної ситуації, дослідження правового базису здійснення зовнішньоекономічної операції тощо. Малі та середні підприємства повинні бути основою економіки розвиненої держави. Сьогодні, влада України намагається стимулювати не лише створення таких підприємств, а і їхній вихід на зовнішні ринки, зокрема через діяльність Офісу з розвитку підприємництва та експорту України. Для малих підприємств впровадження ЗЕД є більш ризикованим та складним, ніж для великого бізнесу. Тому дослідження питання особливостей формування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві є актуальним питанням сьогодення. Англійська мова Trends in the development of international economic integration and globalization of the world economy contribute to the intensification of foreign economic activity of enterprises, which opens up opportunities for economic growth through the expansion of sales channels. At the same time, work in the foreign market is characterized by a significant degree of risk, the need for a detailed study of the political and economic situation, the study of the legal basis of foreign economic transactions and more. Small and medium enterprises should be the basis of the economy of a developed country. Today, the Ukrainian authorities are trying to stimulate not only the creation of such enterprises, but also their entry into foreign markets, in particular through the activities of the Office for Entrepreneurship Development and Exports of Ukraine. For small enterprises, the implementation of foreign economic activity is more risky and difficult than for large businesses. Therefore, the study of the peculiarities of the formation of the strategy of managing the implementation of foreign economic activity at the enterprise is a topical issue today.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.subjectстратегія впровадження ЗЕДuk_UA
dc.subjectуправління ЗЕДuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectagricultureuk_UA
dc.subjectforeign trade implementation strategyuk_UA
dc.subjectforeign trade managementuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.titleФормування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «ФЬЮЖИНС»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the management strategy for introduction of foreign economic activity at the enterprise (the case of LLC «FUSIONS»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.