Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстровська, М. Е.-
dc.contributor.authorOstrovska, Marharyta-
dc.date.accessioned2022-01-09T18:12:20Z-
dc.date.available2022-01-09T18:12:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстровська, М. Е. Формування стратегії управління бредингом імпортованих автомобілів дилера (на прикладі ТОВ «АВТО-ПЛАЗА») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. Е. Островська ; науковий керівник к.е.н., доц. Чайка-Петегирич Л. Б. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 114 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/918-
dc.description.abstractУкраїнська мова Сучасний ринок товарів та послуг України характеризується насиченістю, тому виникає потреба пошуку нових шляхів їх реалізації. Інтеграція України у європейський простір може відкрити нові ринки збуту українським підприємцям. Існує деякий прогрес в цьому напрямку, але, окрім активних дій уряду щодо посилення взаємозв'язків між Європою та Україною, це вимагає внутрішньої підготовки підприємств до жорсткої конкуренції на міжнародному рівні та відповідність міжнародним стандартам. Тому важливими завданнями підприємств мають стати: виокремитись серед конкурентів і сподобатися іноземному споживачеві завдяки використання брендингу, ось чому виникає потреба вивчення товарного сегменту брендингових підприємств та формулювання правил побудови ефективної стратегії. Англійська мова The modern market of goods and services of Ukraine is characterized by saturation, so there is a need to find new ways to implement them. Ukraine's integration into the European space can open new markets for Ukrainian entrepreneurs. There has been some progress in this direction, but in addition to the government's active efforts to strengthen relations between Europe and Ukraine, it requires internal preparation of enterprises for fierce competition at the international level and compliance with international standards. Therefore, the important tasks of enterprises should be: to stand out from the competition and please foreign consumers through the use of branding, which is why there is a need to study the product segment of branding enterprises and formulate rules for building an effective strategy.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectавтодилерuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмоделі брендингуuk_UA
dc.subjectавтомобільний ринокuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectcar dealeruk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectbranding modelsuk_UA
dc.subjectautomobile marketuk_UA
dc.titleФормування стратегії управління бредингом імпортованих автомобілів дилера (на прикладі ТОВ «АВТО-ПЛАЗА»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategy for brand management of the dealer’s imported cars (the case of LLC «AUTO-PLAZA»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.