Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінченко, Т. І.-
dc.date.accessioned2022-01-26T12:11:00Z-
dc.date.available2022-01-26T12:11:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗінченко, Т. І. Маркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Т. І. Зінченко ; наук. керівник доц., к.е.н. Карлюка Д. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра розкрито теоретичні основи маркетингової політики торговельного підприємства як умови зміцнення його економічної безпеки. Проведено дослідження стану оптової торгівлі України у сучасних умовах господарювання. Виконано аналіз маркетингової політики торговельного підприємства ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН». Удосконалено управління маркетинговою політикою як умова зміцнення економічної безпеки торговельного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 051 Економіка



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.