Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/957
Title: Засоби візуальної комунікації з гравцем у відеоіграх
Other Titles: Means of visual communication with the player in video games
Authors: Євтушенко, К. А.
Yevtushenko, K. A.
Keywords: комп’ютерна графіка
відеоігри
гейм дизайн
візуальна комунікація
імерсивність
computer graphics
video games
game design
visual communication
immersion
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Євтушенко, К. А. Засоби візуальної комунікації з гравцем у відеоіграх : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Євтушенко К. А. ; науковий керівник заслужений діяч мистецтв України, професор Степанян Ю. Г. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.
Abstract: У результаті проведеного дослідження засобів візуальної актуалізації відеоігор та комунікації розробника із гравцем, за допомогою якої йде маніпулятивне психологічне залучення цільової аудиторії, було встановлено основні актуальні графічні прийоми. Дипломний звіт демонструє розгляд особливостей вивчення відеоігор, як нових медіа і кореляцію виявлених ознак із різними формами комунікації, тлумачення поняття “візуальна комунікація” та її прояви в ігропромі. На основі рекомендацій та маркетингових досліджень створено концепт-арт ігрової героїні, її екіпірування і локацій. У результаті сформовано відеоролик із процесом розробки концептуального вирішення та презентаційні плакати з повним об’ємом графічного матеріалу дипломного проекту. As a result of the study of the means of visual actualization of video games and communication of the developer with the player, through which there is a manipulative psychological involvement of the target audience, the main relevant graphic techniques were established. The diploma report demonstrates the consideration of the peculiarities of the study of video games, as new media and the correlation of the identified features with different forms of communication, interpretation of the concept of "visual communication" and its manifestations in the game industry. Based on the recommendations and marketing research, the concept art of the game heroine, her equipment and locations were created. The result is a video with the process of developing a conceptual solution and presentation posters with the full amount of graphic material for the thesis project.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/957
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.