Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнанійчук, О. О.-
dc.date.accessioned2022-01-31T18:22:22Z-
dc.date.available2022-01-31T18:22:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАнанійчук, О. О. Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Ананійчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Вольвач І. Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності, досліджено методичні підходи до її оцінки. Здійснено аналіз маркетингової діяльності ПП Туристична фірма «Сезон подорожей». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.