Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапчук, І. О.-
dc.date.accessioned2022-01-31T18:55:46Z-
dc.date.available2022-01-31T18:55:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстапчук, І. О. Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Остапчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Воскресенська О. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науковоме обґрунтування шляхів удосконалення маркетингових комунікацій туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій. Досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні. Проведено сегментацію туристичного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій ФОП «ALL Tours».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectдіяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.