Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981
Title: Удосконалення управління маркетинговим потенціа-лом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Authors: Хруслова, Ю. С.
Keywords: маркетинговий потенціал
маркетингові ресурси
зовнішні можливості
оцінка
управління
підприємство
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Хруслова , Ю. С. Удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. С. Хруслова, ; наук. керівник доц., к.е.н., Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 96 с.
Abstract: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства. Розглянуто теоретичні управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено аналіз системи управління маркетинговим потенціалом на ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговим потенціалом досліджуваного підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.