Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Название: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Авторы: Піковська, Поліна Петрівна
Ключевые слова: Маркетингова діяльність,
конкурентні переваги,
конкурентоспроможність,
підприємство,
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Піковська, П. П. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / П. П. Піковська ; керівник доц., канд. екон. наук Р. М. Набока. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу. Розглянуто теоретичні аспекти процесу формування конкурентних переваг підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища та конкурентоспроможності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Розроблено комплекс маркетингових заходів, орієнтованих на підсилення конкурентних переваг досліджуваного підприємства на основі розробленої маркетингової стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.