Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Название: Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Авторы: Червінко, Дар’я Анатоліївна
Ключевые слова: Маркетингова діяльність,
маркетинговий потенціал,
розвиток,
оцінка,
управління,
підприємство
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Червінко, Д. А. Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. А. Червінко ; керівник доц., канд. екон. наук А. Є. Глинська. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 108 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено оцінку маркетингового потенціалу ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління розвитком маркетингового потенціалу досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.