Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Название: Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів
Авторы: Єфімчук, Галина В'ячеславівна
Ключевые слова: Креативні індустрії,
маркетинг,
технології,
культурна спадщина,
цифрова мода.
Дата публикации: 2023
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Єфімчук, Г. В. Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. В. Єфімчук ; наук. керівник канд. мист., доц. Н. В. Миргородська. – Херсон : ХНТУ, 2023. – 129 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою даного проекту є вивчення тенденцій цифрової моди як засобу міжкультурної комунікації та популяризація культурної спадщини України. Сьогодні розвиток креативних індустрій та цифрових технологій стали важливими аспектами економіки. Відповідати глобальним трендам та протистояти кризовим явищам – необхідність в умовах пандемії, а у 2022 році – війни. Цифрові трансформації надають можливість для реалізації креативних рішень модної індустрії, кожен фахівець отримує додаткові можливості щодо втілення власних унікальних ідей у практику. Дипломний проект складається із анотації, змісту, вступу, трьох розділів, загальних висновків, додатків та списку використаних джерел. Перший розділ націлений на визначення теоретичної бази дослідження. В другому розділі розглядається структура сучасного маркетингу моди. Третій розділ присвячений популяризація культурної спадщини України та розробці колекції 3д виробів з етнічними мотивами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Располагается в коллекциях:Спеціальність 022 Дизайн



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.