Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1207
Title: Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ
Authors: Кобилянський, Борис Ігорович
Keywords: Гра,
ігровий додаток,
платформа,
UNITY,
ігровий рушій,
гравець,
штучний інтелект,
процедурна генерація
Issue Date: 2023
Publisher: ХНТУ
Citation: Кобилянський, Б. І. Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Б. І. Кобилянський ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 105 с.
Abstract: Актуальність роботи визначається значним ростом популярності комп’ютерних та мобільних ігор та загальним стабільним та потужним зростанням ігрової індустрії. У вступі виконується аналіз сучасного стану проблеми, уточнюється постановка завдання, мета кваліфікаційної роботи та галузь її застосування, обґрунтовується актуальність теми. У першому розділі проводиться дослідження предметної області та існуючих рішень, визначається актуальність завдання та призначення розробки, розроблюється постановка завдання. У другому розділі обирається платформа для розробки, виконується проектування програми, наводиться опис алгоритму і структури функціонування системи, проектуються вхідні і вихідні дані, наводяться характеристики складу параметрів технічних засобів. У третьому розділі виконується розробка програми, наводиться опис роботи програми та інтерфейсу користувача. Результатом виконання роботи є ігровий додаток, який можна запускати на одній з декількох платформ, що дозволяє користувачам використовувати його як в навчальних, так і в рекреаційних цілях і соціалізації при грі з іншою людиною, так і задля розвитку тактичного та стратегічного мислення.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1207
Appears in Collections:Спеціальність 121 Програмне забезпечення систем



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.