Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468
Название: Дослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д»)
Авторы: Бобошко, А. Т.
Ключевые слова: Маркетингова комунікаційна політика
маркетингові комунікації
оцінка ефективності маркетингової комунікаційної політики
складові маркетингових комунікацій
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Бобошко, А. Т. Дослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Т. Бобошко ; наук. керівник доц., канд. екон. наук О. В. Кокорєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 75 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: досліджено сутність і складові маркетингової комунікаційної політики підприємства; розглянуто процес вибору системи маркетингових комунікацій; проаналізовано існуючі методичні підходи до оцінювання маркетингової комунікаційної політики; надано загальну фінансово-господарську характеристику діяльності ТОВ «Діадема Д»; проведено аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства; здійснено оцінку ефективності маркетингової комунікаційної політики підприємства; запропоновано напрями і тактики щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Діадема Д»; здійснено прогноз впливу запропонованих заходів на результати діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.