Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531
Название: | Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity |
Авторы: | Плутенко, Д. В. |
Ключевые слова: | Unity Tristis Anima розробка ігор Retro horror 3D моделювання Blender ProBuilder C# звукове супроводження Ableton Live тестування ігор штучний інтелект депресія самотність інтерактивний контент Unity Asset Store |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | ХНТУ |
Библиографическое описание: | Плутенко, Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. В. Плутенко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Дослідження та аналіз існуючих розробок відеоігор» у жанрі «Retro horror» містить аналіз і загальну характеристику комп'ютерних ігор і жанру "Horror", а також детальний розбір наявних ігор цього жанру, як от Alien: Isolation, Silent Hill, Granny, Slender: The Eight Pages, Doki Doki Literature Club, Five Nights at Freddy's, SCP: Containment Breach і P.T. У цьому розділі також розглядається актуальність проєкту та наводяться висновки з аналізу. Другий розділ «Огляд існуючих технологій для розробки відеоігор» складається з наступних підрозділів: «Аналіз середовищ розробки та обгрунтування вибору технології для проекту», «Мова програмування для розробки відеоігор C#», «Інтегроване середовище розробки (IDE) Microsoft Visual Studio», «Інструменти для створення 3D моделей та графіки», «Інструменти для створення музики» та «Використання матеріалів без авторських прав». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо огляду технологій. Третій розділ «Розробка гри» складається з десяти підрозділів: «Створення проекту та його налагодження», «Unity Asset Store», «Система керування персонажем», «Інструмент для створення карт і 3D моделей ProBuilder», «Створення ворогів, штучного інтелекту та смерть персонажа»,«Музика та звуки», «Стартове меню», «Основна мета гравця», «Реіграбельність». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо розробки гри. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531 |
Располагается в коллекциях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Плутенко Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру ...pdf | 557.58 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.