Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531
Название: Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity
Авторы: Плутенко, Д. В.
Ключевые слова: Unity
Tristis Anima
розробка ігор
Retro horror
3D моделювання
Blender
ProBuilder
C#
звукове супроводження
Ableton Live
тестування ігор
штучний інтелект
депресія
самотність
інтерактивний контент
Unity Asset Store
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Плутенко, Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. В. Плутенко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Дослідження та аналіз існуючих розробок відеоігор» у жанрі «Retro horror» містить аналіз і загальну характеристику комп'ютерних ігор і жанру "Horror", а також детальний розбір наявних ігор цього жанру, як от Alien: Isolation, Silent Hill, Granny, Slender: The Eight Pages, Doki Doki Literature Club, Five Nights at Freddy's, SCP: Containment Breach і P.T. У цьому розділі також розглядається актуальність проєкту та наводяться висновки з аналізу. Другий розділ «Огляд існуючих технологій для розробки відеоігор» складається з наступних підрозділів: «Аналіз середовищ розробки та обгрунтування вибору технології для проекту», «Мова програмування для розробки відеоігор C#», «Інтегроване середовище розробки (IDE) Microsoft Visual Studio», «Інструменти для створення 3D моделей та графіки», «Інструменти для створення музики» та «Використання матеріалів без авторських прав». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо огляду технологій. Третій розділ «Розробка гри» складається з десяти підрозділів: «Створення проекту та його налагодження», «Unity Asset Store», «Система керування персонажем», «Інструмент для створення карт і 3D моделей ProBuilder», «Створення ворогів, штучного інтелекту та смерть персонажа»,«Музика та звуки», «Стартове меню», «Основна мета гравця», «Реіграбельність». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо розробки гри.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531
Располагается в коллекциях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.