Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1725
Название: Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Авторы: Мацуєв, І. М.
Ключевые слова: Маркетинг-логістичне забезпечення
бізнес-процеси
підприємство роздрібної торгівлі
розвиток бізнесу
оцінювання
напрями формування
результативність
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Мацуєв, І. М. Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. М. Мацуєв ; наук. керівник проф., д-р екон. наук Ю. О. Джерелюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 117 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науково-методичний підхід до оцінювання маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі з урахуванням маркетинг-логістичного міксу; проведено оцінювання рівня маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств з урахуванням маркетинг-логістичного міксу; проведено ідентифікацію рівня результативності бізнес-процесів аналізованих підприємств; визначено напрями формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств торгівлі; економічно обґрунтувати заходи удосконалення маркетинг-логістичного забезпечення підприємства торгівлі відповідно до напрямів розвитку бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1725
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.