Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727
Название: Розробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП»)
Авторы: Демченко, К. В.
Ключевые слова: Масштабування
розвиток
стратегія
управління
послуга
маркетинг послуг
ринок краси
імпорт послуг
цільова аудиторія
просування
стимулювання попиту
діджітал-маркетинг
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Демченко, К. В. Розробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. В. Демченко ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. В. М. Фомішина. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.
Краткий осмотр (реферат): У динамічному та нестабільному глобалізованому бізнес-середовищі побудова успішної компанії означає не лише збільшення продажів і відповідно доходів. Під час масштабування бізнесу організація потребує правильної стратегії, злагодженої роботи команди та продуманих бізнес-процесів для підтримки нових клієнтів у різних країнах, надання продуктів і послуг на належному рівні. Сьогодні український бізнес щодня стикається з новими викликами, вітчизняні підприємства виявляють неймовірну стійкість та амбіційність. Ці якості дають змогу їм не лише виживати в умовах військового конфлікту, а й прагнути до глобального лідерства, розширюючи горизонти своїх міжнародних можливостей та ефективно їх використовуючи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.