Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2071
Назва: Розробка кросплатформної аркадної гри на основі Python для мобільних і комп'ютерних пристроїв
Автори: Цикал, Д. В.
Ключові слова: Python
Kivy
гра
динозавр
перешкоди
бонуси
мобільна гра
ПК-гра
кросплатформеність
розробка
інтерфейс
програмування
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Цикал, Д. В. Розробка кросплатформної аркадної гри на основі Python для мобільних і комп'ютерних пристроїв : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. В. Цикал ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 100 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Дослідження та аналіз технологій для розробки кросплатформених ігор» містить огляд сучасних інструментів для створення ігор на Python, зокрема фреймворку Kivy. Розглянуто переваги та недоліки цієї технології, її здатність забезпечувати підтримку мобільних платформ (Android) і десктопних (Windows/Linux). Також проаналізовано приклади існуючих кросплатформених ігор та підходи до побудови їх архітектури. Другий розділ «Аналіз вимог та проєктування специфікацій гри» складається з таких підрозділів: «Вимоги до програмного продукту та його структури», «Проєктні специфікації», «Діаграми прецедентів», «Діаграми взаємодій», «Прототипи гри». У розділі сформульовано функціональні та нефункціональні вимоги до гри, створено відповідні діаграми для візуалізації взаємодії користувача з грою, а також представлено прототипи основних екранів та механік. Третій розділ «Проєктування архітектури програмного продукту» описує структуру гри, її компоненти, класи, логіку обробки подій та графічний інтерфейс. У розділі розглянуто побудову внутрішньої логіки гри на основі принципів об’єктно-орієнтованого програмування, побудовано UML-діаграми для ключових елементів, а також надано огляд адаптації гри до різних розмірів екранів. Враховано можливість подальшої інтеграції елементів ШІ, наприклад, для автоматичного генерування перешкод або поведінки супротивників. Четвертий розділ «Розробка та використання ігрового додатку» включає такі підрозділи: «Програмна реалізація та інструкція користувача», «Інструкція для адміністратора», «Інструкція для програміста», «Перспективи розвитку» та «Висновок до розділу». У ньому детально описано процес реалізації гри, ключові екрани (головне меню, ігрова сцена, екран результатів), інструкції щодо запуску гри на Android і ПК, а також надано рекомендації для програмістів щодо підтримки та розширення функціоналу. Останній підрозділ присвячено можливостям розвитку гри: від додавання нових рівнів до інтеграції аналітики користувача або інтелектуальної генерації вмісту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2071
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.