Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085
Title: Айдентика торгової мережі аудіопродукції
Authors: Камінський, Д. А.
Keywords: Логотип
дизайн
торгівельна марка
Issue Date: 2025
Publisher: ХНТУ
Citation: Камінський, Д. А. Айдентика торгової мережі аудіопродукції : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. А. Камінський ; наук. керівник доц. В. М. Крижановський. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 57 с.
Abstract: Основною метою виконання дипломної роботи є розробка елементів айдентики торгової мережі аудіопродукції. Були проведені детальні дослідження щодо походження айдентики, як частини графічного дизайну, а також був проведенний глибокий аналіз аналогів та прототипів. Розглянуті сучасні тренди та цільова аудиторія ринку. Розроблено графічне дизайнерське рішення, що відповідає встановленним технічним нормам та концепції візуальної привабливості. Досягнуто рівню оптимальності під час підбору графічних варіантів. Виконано подальший детальний опис переліченних процесів. Створенні додаткові візуальні матеріали на основі попередньо опрацьованних ассетів. Проведена технічна адаптація фінального варіанту айдентики до подальшого практичного використання.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.