Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085
Назва: Айдентика торгової мережі аудіопродукції
Автори: Камінський, Д. А.
Ключові слова: Логотип
дизайн
торгівельна марка
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Камінський, Д. А. Айдентика торгової мережі аудіопродукції : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. А. Камінський ; наук. керівник доц. В. М. Крижановський. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 57 с.
Короткий огляд (реферат): Основною метою виконання дипломної роботи є розробка елементів айдентики торгової мережі аудіопродукції. Були проведені детальні дослідження щодо походження айдентики, як частини графічного дизайну, а також був проведенний глибокий аналіз аналогів та прототипів. Розглянуті сучасні тренди та цільова аудиторія ринку. Розроблено графічне дизайнерське рішення, що відповідає встановленним технічним нормам та концепції візуальної привабливості. Досягнуто рівню оптимальності під час підбору графічних варіантів. Виконано подальший детальний опис переліченних процесів. Створенні додаткові візуальні матеріали на основі попередньо опрацьованних ассетів. Проведена технічна адаптація фінального варіанту айдентики до подальшого практичного використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Камінський Д. А. Айдентика торгової мережі аудіопродукції.pdf251.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.