Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Название: Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система)
Авторы: Бурлака, Сергій Миколайович
Ключевые слова: CRM-система
алгоритм прогнозування
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Бурлака С. М. Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. М. Бурлака ; наук керівник доц., к.т.н. Лур’є І. А.– Херсон : ХНТУ, 2020
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджуються системи управління відносинами з клієнтами. Виконано аналіз світового ринку CRM-систем, проведено класифікацію і визначено їх основні функції. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку. До складу системи включені аналітичні модулі кластеризації та прогнозування основних економічних показників діяльності компанії. В роботі наведено огляд деяких відомих методів прогнозування та кластеризації. Запропоновано новий алгоритм прогнозування, який отримав назву імунного.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Располагается в коллекциях:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.