Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Назва: Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)
Автори: Яровий, Ю. І.
Ключові слова: якість функцій управління
якість обслуговування
управління якістю послуг
туристичне підприємство
комплексна оцінка
напрями підвищення
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Яровий, Ю. І. Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. І. Яровий ; наук. керівник д.е.н., професор Ю. О. Джерелюк. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було узагальнено теоретичні аспекти дослідження якості туристичних послуг; досліджено науково-теоретичне підґрунтя управління якістю послуг на туристичних підприємствах та проаналізовано методики оцінювання якості послуг на туристичному підприємстві; проведено оцінювання показників якості обслуговування та якості функцій управління на туристичних підприємствах; визначено комплексний показник якості обслуговування та загальну оцінку якості функцій управління на туристичних підприємствах; запропоновано пріоритетні напрями підвищення якості функцій управління та якості обслуговування на туристичному підприємстві
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яровий Ю.І. Управління якістю послуг туристичного підприємства.pdf386.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.