Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Назва: Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Автори: Костерна, А. В.
Ключові слова: маркетингове управління
портфель бізнесів
стратегічна бізнес-одиниця
стратегія
маркетингова стратегія
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
ефективність
можливості
загрози
маркетинговий процес
підприємство
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Костерна, А. В. Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. В. Костерна ; наук. керівник доц., к.е.н. В. В. Шукліна. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 110 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито теоретичні основи маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, проведено дослідження стану та ефективності маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, розроблено та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.