Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Название: Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти»)
Авторы: Троцюк, В. О.
Ключевые слова: електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
seo
smm
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Троцюк, В. О. Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Троцюк ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра були розроблені рекомендації для впровадження електронного маркетингу в загальну маркетингову стратегію підприємства. Проведено аналіз роботи підприємства, конкурентний аналіз та маркетингове дослідження. На основі всіх даних були сформовані рекомендації по вдосконалення системи просування: створення сайту, пошукова оптимізація, використання SMM-просування і рекламних матеріалів. Розроблений проект по вдосконаленню системи просування за допомогою інструментів електронного маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.