Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395
Title: Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа»)
Other Titles: Development of the marketing strategy of the agricultural enterprise in the direction of the development of export activity (on the materials of LLC «SiNa»)
Authors: Клименко, В. Е.
Klymenko, V. E.
Keywords: управління
стратегія
стратегія управління
інноваційна стратегія
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішній ринок
зарубіжні технології
міжнародний будівельний ринок
management
strategy
marketing strategy
export
foreign economic activity
foreign market
agricultural enterprise
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Клименко, В. Е. Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. Е. Клименко ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2020. - 103 с.
Abstract: Розвиток підприємств всіх галузей в Україні неможливий без впровадження інноваційної політики. В умовах ринкових необхідно активно розвивати науку і техніку, здійснювати модернізацію та диверсифікацію виробництва, які забезпечать конкурентоспроможність продукції на вітчизняному та світовому ринках. Для стійкого розвитку будівельних підприємств особливу увагу слід приділити оновленню технічного потенціалу та формуванню інноваційного потенціалу підприємств. Будівельна галузь України, яка є достатньо специфічною галуззю, потребує особливої уваги з боку держави. The development of enterprises of all industries in Ukraine is impossible without the introduction of innovation policy. In market conditions it is necessary to actively develop science and technology, to modernize and diversify production, which will ensure the competitiveness of products in domestic and world markets. For the sustainable development of construction companies, special attention should be paid to updating the technical potential and the formation of innovative potential of enterprises. The construction industry of Ukraine, which is a rather specific industry, needs special attention from the state.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клименко В.Е.pdf545.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.