Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395
Назва: Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа»)
Інші назви: Development of the marketing strategy of the agricultural enterprise in the direction of the development of export activity (on the materials of LLC «SiNa»)
Автори: Клименко, В. Е.
Klymenko, V. E.
Ключові слова: управління
стратегія
стратегія управління
інноваційна стратегія
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішній ринок
зарубіжні технології
міжнародний будівельний ринок
management
strategy
marketing strategy
export
foreign economic activity
foreign market
agricultural enterprise
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Клименко, В. Е. Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. Е. Клименко ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2020. - 103 с.
Короткий огляд (реферат): Розвиток підприємств всіх галузей в Україні неможливий без впровадження інноваційної політики. В умовах ринкових необхідно активно розвивати науку і техніку, здійснювати модернізацію та диверсифікацію виробництва, які забезпечать конкурентоспроможність продукції на вітчизняному та світовому ринках. Для стійкого розвитку будівельних підприємств особливу увагу слід приділити оновленню технічного потенціалу та формуванню інноваційного потенціалу підприємств. Будівельна галузь України, яка є достатньо специфічною галуззю, потребує особливої уваги з боку держави. The development of enterprises of all industries in Ukraine is impossible without the introduction of innovation policy. In market conditions it is necessary to actively develop science and technology, to modernize and diversify production, which will ensure the competitiveness of products in domestic and world markets. For the sustainable development of construction companies, special attention should be paid to updating the technical potential and the formation of innovative potential of enterprises. The construction industry of Ukraine, which is a rather specific industry, needs special attention from the state.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко В.Е.pdf545.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.