Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545
Название: Застосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігри
Авторы: Сергєєв, Ю. С.
Ключевые слова: бази даних
навчання
штучний інтелект
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Сергєєв, Ю. С. Застосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігри : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Сергєєв Ю. С. наук. керівник доц., к. т. н. Корніловська Н. В – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета і завдання дослідження. Дослідити та розглянути характерні риси: експертних систем, нейронних мереж машинне навчання представників штучного інтелекту в сучасних інформаційних технологіях. Створити штучний інтелект який буду навчатися проходженню гри, та грати в неї. Порівняти дві різні версії створення штучного інтелекту. Дати відповідь, на те який метод створення штучного інтелекту є ефективнішим. Який із методів краще навчається проходженню гри. На основі якого методу краще створювати NPC-персонажі для сучасних комп’ютерних ігор. Всебічно дослідити оболонки для створення ШІ, дати їх коротку характеристику та вибрати найкращу для даних цілей завдання. Розглянути та реалізувати що найменше два алгоритми створення ШІ для проходження ігор.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545
Располагается в коллекциях:Спеціальність 122 Комп`ютерні науки



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.