Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Название: Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42"
Авторы: Юдіна, Т. П.
Ключевые слова: фірмовий стиль
молодіжний простір
креативний простір
дистанційне навчання
бренд
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Юдіна, Т. П. Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / Т. П. Юдіна ; наук. керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 73с.
Краткий осмотр (реферат): Поняття фірмового стилю розглядається як вагома складова бренду, що вирішує питання візуальної ідентифікації та впливає на створення іміджу. Визначено та описано його основні структурні одиниці, а також інструменти формування та сприйняття образу організації. Розібрано аналоги брендингу креативних просторів серед вітчизняних зразків, із визначенням актуальних тенденцій щодо специфіки дизайну. Проведено аналіз цільової аудиторії молодіжного культурного центру для м. Херсон. Описано процес розробки фірмового стилю для «Станція 42», ідею якого розробленого в рамках проекту «Митець і місто».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Располагается в коллекциях:Спеціальність 022 Дизайн



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.