Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/684
Название: Оцінка конкурентної позиції фірми на ринку туристичних послуг
Авторы: Ревенко, В. С.
Ключевые слова: конкурентні позиції
оцінка конкурентоспроможності
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Ревенко В. С. Оцінка конкурентної позиції фірми на ринку туристичних послуг : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Ревенко ; наук керівник доц., к.е.н. Овчинникова М. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 84с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра булопроаналізовано конкурентні позиції підприємства на ринку туристичних послуг та проведено оцінку потенційного попиту на туристичний продукт.Рекомендованопосилення конкурентної позиції фірми на ринку шляхом введення нової послуги.Розроблено авторський п’яти денний тур «Мандруй Херсонщиною»
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/684
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.