Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689
Название: Аналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)
Авторы: Мельничук, А. Д.
Ключевые слова: інноваційна політика
комунікації з клієнтами
банк
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Мельничук А. Д. Аналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Мельничук А. Д. ; наук. керівник к.е.н., доцент Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 81 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було дослідженню теоретичні положення та досліджено методичні рекомендації щодо управління інноваціями в банку, формування його інноваційної політики. В роботі увага приділяється сутності інноваційної діяльності у роботі з клієнтами банку, формування комунікаційної стратегії з клієнтами на основі інновацій. Проаналізовано економічну діяльність ХФ АТКБ «ПриватБанк», його фінансовий розвиток, рівень комунікацій з клієнтами, особливості роботи в період пандемії. В третій частині розроблено заходи та пропозиції щодо маркетингової політики, запропоновані заходи щодо роботи в період пандемії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.