Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704
Название: Дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг»)
Авторы: Кайгородова, А. М.
Ключевые слова: ефективність
управління
маркетингове управління
асортимент
торговельне підприємство
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Кайгородова А. М. Дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Кайгородова ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства та розробці рекомендацій щодо її підвищення. Розглянуто теоретичні засади дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства. Здійснено оцінку ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг». Обгрунтовано заходи щодо підвищення ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.