Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705
Название: Маркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод»)
Авторы: Єгорова (Коханіч), Д. А
Ключевые слова: інноваційна ємність
маркетингове забезпечення
інноваційна місткість
комплексний показник
хлібопекарське підприємство
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Єгорова (Коханіч), Д. А. Маркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Єгорова (Коханіч) Д. А.; наук. керівник д.е.н., професор Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було визначено місце інноваційної ємності серед інших властивостей підприємства, її сутність та значущість; досліджено чинники формування інноваційної ємності та систему показників для оцінювання інноваційної ємності підприємства; наведено методичні підходи щодо оцінювання рівня інноваційної ємності підприємства; проаналізовано стан використання інноваційної ємності хлібопекарських підприємств; економічно обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингового забезпечення інноваційної ємності хлібопекарського підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.