Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Название: Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп»)
Авторы: Березницька, А. Г.
Ключевые слова: маркетингові концепції
ціннісний маркетинг
крафтова продукція
потенціал ціннісного маркетингу
управління продажами крафтової продукції
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Березницька, А. Г. Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Г. Березницька ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів оцінювання процесу управління ціннісним маркетингом на підприємствах крафтового виробництва. Розглянуто наукові підходи до сутності ціннісного маркетингу, досліджено тенденції розвитку ринку локальної крафтової продукції та здійснити аналіз існуючих конкурентів на ринку; визначено можливості щодо впровадження концепції ціннісного маркетингу, оцінено ризики реалізації концепції. Надано організаційно-економічну характеристику ПП «СВ-Групп», здійснено оцінку ціннісного маркетингу підприємства. Надано практичні рекомендації щодо управління продажами крафтової продукції в межах онлайн-порталу food-кластеру.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.