Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/708
Назва: Маркетингове забезпечення конкуренто-спроможності торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Міраж-Тайфун-Юг»)
Автори: Александрова, С. В.
Ключові слова: маркетингове забезпечення
конкурентоспроможність
конкурентне середовище
торговельне підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Александрова, С. В. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Міраж-Тайфун-Юг») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / С. В. Александрова ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 94 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню конкурентоспроможності підприємства та розробці практичних рекомендацій щодо забезпечення її підвищення. Розглянуто сутність поняття конкуренто-спроможності підприємства та механізм її формування, досліджено концептуальні засади управління конкурентоспроможністю підприємства; визначено особливості маркетингового забезпечення конкуренто-спроможності підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Міраж-Тайфун-Юг», здійснено оцінку конкурентоспроможності підприємства.Надано практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Міраж-Тайфун-Юг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/708
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.