Статті Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 23
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Реалізація завдань логістики ресурсної бази туризму в ключі тенденцій розвитку поведінки споживача, аспекти: екологізації, валеології, курортології та анімаціїТрухачова, К. В.; Трухачёва, Е. В.; Trukhachova, K. V.; Власенко, Н. А.; Власенко, Н. А.; Vlasenko, N. A.; Билим, О. С.; Былым, Е. С.; Bylym, O. S.; Шульга, М. О.; Шульга, М. А.; Shulga, M. O.; Перелигіна, А. С.; Перелыгина, А. С.; Perelygina, A. S.
2021Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій «Маркетингу взаємовідносин» у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживачаВласенко, Н. А.; Власенко, Н. А.; Vlasenko, N. A.; Савіна, Г. Г; Савина, Г. Г.; Savina, H. H.; Савін, С. Ю.; Савин, С. Ю.; Savin, S. Yu.; Набока, Р. М.; Набока, Р. Н.; Naboka, R. M.; Трухачова, К. В.; Трухачёва, Е. В.; Trukhachova, K. V.; Манзик, М. В.; Манзик, М. В.; Manzyk, M. V.
2018Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі.Джерелюк, Ю. О.; Джерелюк, Ю. А.,; Dzhereliuk, Y. O.; Савіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2021The research of the influence of means of marketing communications on the tourist enterprises competitivenessVoskresenska, O.Y.; Воскресенська, О. Є.; Воскресенская, Е. Е.; Kokorieva, O.V.; Кокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Sofiienko, A. V.; Софієнко, А. В.; Софиенко, А. В.; Vlasenko, N. A.; Власенко, Н. А.; Власенко, Н. А.
2019Теоретичні аспекти управлінських утопій у рекламній діяльності туристичного підприємстваТрухачова, К. В.; Трухачёва, Е. В.; Trukhachova, K.V.; Власенко, А. Л.; Власенко, А. Л.; Vlasenko, А. L.
2021Дослідження ризиків на міжнародному ринку туристичних послуг, спричинених пандемією та планування заходів виходу з кризи за рахунок підвищення рівня професійної мотивації праці персоналуВоскресенська, О. Є.; Воскреенская, Е. Е.; Voskresenska, О. Ye.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Hlynska, A. Ye.; Шукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2021Управління креативним потенціалом персоналу туристичного підприємства на засадах інноваційної і комунікативної політикиКокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O. V.; Корчевська, Л . О.; Корчевская, Л. А.; Korchevska, L. O.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Glynska, A. Y.
2021Види та ризики комунікативних зв’язків персоналу у формуванні інноваційного середовища туристичного підприємстваГлинська, А. Є.; Глинська, А. Є.; Glynska, A. Y.; Корчевська, Л. О.; Корчевская, Л. А.; Korchevska, L. O.; Кокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O. V.
2021Роль комунікативної компетентності керівника туристичних підприємств в умовах ринкових євроінтеграційних процесівКорчевська, Л. О.; Корчевская, Л. А; Korchevska, L. O.; Кокорєва, О. В.; Кокорева, О. В; Kokorieva, O. V.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Glynska, A. Y.; Перелигіна, А. С.; Перелыгина, А. С.; Perelygyna, A. S.; Сокол, М. С.; Сокол, М. С.; Sokol, M.C.
2018Системно-конкурентний потенціал підприємства: сутність та теоретичні засади визначення.Джерелюк, Ю. О.,; Джерелюк, Ю. О.,; Dzhereliuk, Y. O.
2018Прогнозування показників системного забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств.Джерелюк, Ю. О.; Джерелюк, Ю. О.; Dzhereliuk, Y. O.
2020Оцінювання антикризової стійкості туристичного підприємства щодо дій конкурентів.Джерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk Y. O., Y. O.
2021Обґрунтування вибору методу оцінювання якості обслуговування в туристичних підприємствахДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk Y, Y. O.
2020Науково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкостіДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk, Y. O.
2018Методологічні основи формування інформаційної системи в контексті ситуаційного управління підприємствомШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2019Теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління підприємством в умовах інформатизації економікдоШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2019Визначення складових соціальної відповідальності підприємстваКокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O.
2019Поняття та сутність ментальної моделі підприємства в епоху соціальних трансформацій в бізнесіГлинська А. Є. Глинская А. Е. Hlynska A. Ye., А. Є.; Глинская, А. Е.; Hlynska, A. Ye.
2016Проблеми та напрями забезпечення економічної безпеки підприємств молочної галузі УкраїниКорчевська, Л. О.; Корчевская, Л. А.; Korchevska, L. O.
2020Порівняльний категоріальний аналіз теорії цілісності організаційСавін, С. Ю.; Савин, С. Ю.; Savin, S. Yu.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 23