Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Название: Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew»)
Авторы: Волосюк, М. В.
Ключевые слова: експертиза
товарознавство
пиво
якість
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Волосюк, М. В. Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Волосюк М. В..; наук. керівник проф., д. т. н. Чурсіна Л. А. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 93 с.
Краткий осмотр (реферат): Вітчизняний виробник пива «NewBrew» – це свіжий погляд на процес пивоваріння, новий потужний проект Групи Компаній «Нові Продукти», лідера на українському ринку напоїв, що знаменує собою амбітний старт на великому шляху в пивній категорії. Дана компанія працює за визнаними світовими стандартами, спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, нефільтрованість, відсутність штучних домішок та сурогатів. Саме так позиціонує себе на ринку України даний виробник пива. Актуальним завданням даної роботи є проведення товарознавчого оцінювання пива з асортименту «NewBrew» з метою виявлення недоліків і переваг нового продукту. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Располагается в коллекциях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.