Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
Название: The research of the influence of means of marketing communications on the tourist enterprises competitiveness
Другие названия: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств
Исследование влияния средств маркетинговых коммуникаций на конкурентоспособность туристических компаний
Авторы: Voskresenska, O.Y.
Воскресенська, О. Є.
Воскресенская, Е. Е.
Kokorieva, O.V.
Кокорєва, О. В.
Кокорева, О. В.
Sofiienko, A. V.
Софієнко, А. В.
Софиенко, А. В.
Vlasenko, N. A.
Власенко, Н. А.
Власенко, Н. А.
Ключевые слова: Сompetitiveness
marketing communications
marketing
tourism
tourist enterprises
конкурентоспроможність
маркетингові комунікації
маркетинг
туризм
туристичні підприємства
конкурентоспособность
маркетинговые коммуникации
маркетинг
туризм
туристические предприятия
Дата публикации: 2021
Издательство: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Библиографическое описание: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств / Воскресенська О. Є., Софієнко А. В., Власенко Н. А. Кокорєва О. В. // Економічні інновації. – 2021. –т.23.– №3 (80). – С.64-72
Серия/номер: УДК 338.48;
Краткий осмотр (реферат): Англійська мова In this paper the state of the market of marketing communications of Ukraine is considered. The volume of marketing services of Ukraine is investigated. The costs of tourist enterprises for marketing communications are analyzed. The use of modern types of marketing communications by these enterprises is tracked. In order to increase the level of competitiveness of tourist enterprises, the article suggests ways to use modern tools of marketing communications. Українська мова В даній роботі розглянуто стан ринку маркетингових комунікацій України. Досліджено обсяг маркетингових сервісів України. Проаналізовано витрати туристичних підприємств на маркетингові комунікації. Відстежено використання зазначеними підприємствами сучасних видів маркетингових комунікацій. Задля підвищення рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств в статті запропоновано шляхи використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Російська мова В данной работе рассмотрено состояние рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Исследована объем маркетинговых сервисов Украины. Проанализированы расходы туристических предприятий на маркетинговые коммуникации. Отслежена использования указанными предприятиями современных видов маркетинговых коммуникаций. Для повышения уровня конкурентоспособности туристических предприятий в статье предложены пути использования современных инструментов маркетинговых коммуникаций.
Описание: Журнал категорії Б
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
ISSN: 2524-003X
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.