Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Название: Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна»)
Другие названия: Development of the strategy for tourism enterprise management in a global pandemic crisis (the case of PE «Kalmykova Tetiana Oleksandrivna»)
Авторы: Кора, В. М.
Kora, Valeriia
Ключевые слова: стратегія
управління
туризм
зовнішні ринки
пандемія
туристичне підприємство
цифровізація
управління загрозами туристичної діяльності
strategy
management
tourism
foreign markets
pandemic
tourist enterprise
digitalization
threat management of tourist activity
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Кора, В. М. Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. М. Кора ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Краткий осмотр (реферат): Українська мова Ефективна робота туристичних підприємств визначається правильним вибором стратегічних орієнтирів, що дають змогу найкращим чином реалізувати потенціал підприємства. У складних ринкових умовах для покращення економічної ситуації в країні існує необхідність підвищення ефективності діяльності підприємств. Для цього необхідно знаходити дієві методи, механізми, напрями підвищення доходності підприємств. Це можливо, коли підприємства правильно оцінюють ринкову ситуацію, швидко реагують на зміни внутрішнього середовища та пристосовуються до змін у зовнішньому оточенні. Англійська мова The effective work of tourism enterprises is determined by the correct choice of strategic guidelines that allow the best way to realize the potential of the enterprise. In difficult market conditions to improve the economic situation in the country there is a need to increase the efficiency of enterprises. To do this, you need to find effective methods, mechanisms, ways to increase the profitability of enterprises. This is possible when companies correctly assess the market situation, respond quickly to changes in the internal environment and adapt to changes in the external environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.