Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934
Название: Маркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН»)
Авторы: Зінченко, Т. І.
Ключевые слова: маркетингова політика
економічна безпека
торговельне підприємство
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Зінченко, Т. І. Маркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Т. І. Зінченко ; наук. керівник доц., к.е.н. Карлюка Д. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розкрито теоретичні основи маркетингової політики торговельного підприємства як умови зміцнення його економічної безпеки. Проведено дослідження стану оптової торгівлі України у сучасних умовах господарювання. Виконано аналіз маркетингової політики торговельного підприємства ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН». Удосконалено управління маркетинговою політикою як умова зміцнення економічної безпеки торговельного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934
Располагается в коллекциях:Спеціальність 051 Економіка



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.