Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945
Название: Удосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент»)
Авторы: Яник, Я. О.
Ключевые слова: готельна мережа
готельний продукт
інтеграційні процеси підприємництва
франчайзинг
механізм першокласного сервісу
конфіденційність
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Яник, Я. О. Удосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Я. О. Яник ; наук. керівник доц., к. е. н. Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 92 с.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці методичних рекомендацій щодо функціонування системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційних змін. В роботі увага приділяється сутності дифузної моделі функціонування готельної мережі та можливість її інтеграції у діяльність готельної індустрії за рахунок механізмів першокласного сервісу. Проаналізовано основні показники діяльності готельного підприємства та визначено вплив на рівень конкурентоспроможності фінансового, кадрового та маркетингового розвитку. В третій частині розроблено заходи щодо формування механізму системи обслуговування клієнтів готельного підприємства в його інноваційній формації, визначено економічний ефект прибутку для забезпечення клієнтооборотності з урахуванням екологічної ініціативи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.