Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945
Назва: Удосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент»)
Автори: Яник, Я. О.
Ключові слова: готельна мережа
готельний продукт
інтеграційні процеси підприємництва
франчайзинг
механізм першокласного сервісу
конфіденційність
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Яник, Я. О. Удосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Я. О. Яник ; наук. керівник доц., к. е. н. Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці методичних рекомендацій щодо функціонування системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційних змін. В роботі увага приділяється сутності дифузної моделі функціонування готельної мережі та можливість її інтеграції у діяльність готельної індустрії за рахунок механізмів першокласного сервісу. Проаналізовано основні показники діяльності готельного підприємства та визначено вплив на рівень конкурентоспроможності фінансового, кадрового та маркетингового розвитку. В третій частині розроблено заходи щодо формування механізму системи обслуговування клієнтів готельного підприємства в його інноваційній формації, визначено економічний ефект прибутку для забезпечення клієнтооборотності з урахуванням екологічної ініціативи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.