Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Название: Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей»)
Авторы: Ананійчук, О. О.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
ринок туристичних послуг
туристичне підприємство
удосконалення
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Ананійчук, О. О. Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Ананійчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Вольвач І. Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності, досліджено методичні підходи до її оцінки. Здійснено аналіз маркетингової діяльності ПП Туристична фірма «Сезон подорожей». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.