Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Название: Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours»)
Авторы: Остапчук, І. О.
Ключевые слова: діяльність підприємства
послуги
маркетингові комунікації
удосконалення маркетингових комунікацій.
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Остапчук, І. О. Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Остапчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Воскресенська О. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науковоме обґрунтування шляхів удосконалення маркетингових комунікацій туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій. Досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні. Проведено сегментацію туристичного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій ФОП «ALL Tours».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.