Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/980
Title: Формування стратегії розвитку підприємства туристичного бізнесу (на матеріалах Туристичний клуб «САКВОЯЖ»)
Authors: Сайфулліна, А. М.
Keywords: стратегія
розвиток
туризм
туристичне підприємство
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Сайфулліна, А. М. Формування стратегії розвитку підприємства туристичного бізнесу (на матеріалах Туристичний клуб «САКВОЯЖ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» /А. М. Сайффуліна ; наук. керівник доц., к.е.н., Вольвач І. Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021. –90 с.
Abstract: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування стратегії розвитку туристичного підприємства. Розглянуто теоретичні засади стратегій розвитку підприємства, досліджено процес їх формування. Здійснено аналіз передумов формування стратегії розвитку Туристичного клубу «САКВОЯЖ». Розроблено практичні рекомендації щодо формування стратегії розвитку досліджуваного підприємства туристичного бізнесу.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/980
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.