Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/984
Название: Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод»)
Авторы: Воробйов, Д. Г.
Ключевые слова: маркетингові інструменти
управління
карта сприйняття логотипів
комплексний показник
промислове підприємство
споживачі
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Воробйов, Д. Г. Управління маркетинговими інстру-ментами промислового підприємства (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. Г. Воробйов ; наук. керівник проф., д.е.н., Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. –105с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було визначено місце і роль маркетингових інструментів у діяльності промислових підприємств; наведено класифікацію маркетингових інструментів підприємства та методів їх оцінки; досліджено вплив зовнішнього середовища на маркетингові інструменти промислового підприємства молочної промисловості; надано характеристику фінансово-економічних показ-ників підприємства в контексті формування маркетингових інструментів; обґрунтовано підхід до управління маркетинговими інструментами промис-лового підприємства; проведено розрахунок комплек-сного показника оцінки маркетингових інструментів промислового підприємства; економічно обґрунтовано напрямів розвитку. маркетингових інструментів промислового підприємства; сформовано карту сприйняття логотипів споживачами як інструменту маркетингової діяльності промислового підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/984
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.