Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055
Title: Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР»)
Authors: Манзик, Вячеславович
Keywords: Підприємство,
ефективність,
маркетингова стратегія,
транспорт,
формування
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Манзик, М. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. В. Манзик ; керівник проф., д-р екон. наук С. Ю. Савін. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Розглянуто особливості процесу формування маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств, визначено чинники ефективності маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств. Здійснено оцінку ефективності діяльності ТОВ «ТЕК СТАР». Надано практичні рекомендації щодо формування та впровадження маркетингової стратегії розвитку в діяльність досліджуваного підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.