Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПіковська, Поліна Петрівна-
dc.date.accessioned2024-02-15T14:50:57Z-
dc.date.available2024-02-15T14:50:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПіковська, П. П. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / П. П. Піковська ; керівник доц., канд. екон. наук Р. М. Набока. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу. Розглянуто теоретичні аспекти процесу формування конкурентних переваг підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища та конкурентоспроможності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Розроблено комплекс маркетингових заходів, орієнтованих на підсилення конкурентних переваг досліджуваного підприємства на основі розробленої маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність,uk_UA
dc.subjectконкурентні переваги,uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність,uk_UA
dc.subjectпідприємство,uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleФормування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.