Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧервінко, Дар’я Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-02-15T15:17:05Z-
dc.date.available2024-02-15T15:17:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧервінко, Д. А. Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. А. Червінко ; керівник доц., канд. екон. наук А. Є. Глинська. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено оцінку маркетингового потенціалу ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління розвитком маркетингового потенціалу досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність,uk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціал,uk_UA
dc.subjectрозвиток,uk_UA
dc.subjectоцінка,uk_UA
dc.subjectуправління,uk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleУправління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.