Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Title: Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів
Authors: Єфімчук, Галина В'ячеславівна
Keywords: Креативні індустрії,
маркетинг,
технології,
культурна спадщина,
цифрова мода.
Issue Date: 2023
Publisher: ХНТУ
Citation: Єфімчук, Г. В. Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. В. Єфімчук ; наук. керівник канд. мист., доц. Н. В. Миргородська. – Херсон : ХНТУ, 2023. – 129 с.
Abstract: Метою даного проекту є вивчення тенденцій цифрової моди як засобу міжкультурної комунікації та популяризація культурної спадщини України. Сьогодні розвиток креативних індустрій та цифрових технологій стали важливими аспектами економіки. Відповідати глобальним трендам та протистояти кризовим явищам – необхідність в умовах пандемії, а у 2022 році – війни. Цифрові трансформації надають можливість для реалізації креативних рішень модної індустрії, кожен фахівець отримує додаткові можливості щодо втілення власних унікальних ідей у практику. Дипломний проект складається із анотації, змісту, вступу, трьох розділів, загальних висновків, додатків та списку використаних джерел. Перший розділ націлений на визначення теоретичної бази дослідження. В другому розділі розглядається структура сучасного маркетингу моди. Третій розділ присвячений популяризація культурної спадщини України та розробці колекції 3д виробів з етнічними мотивами.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.