Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександрова, К. О.-
dc.date.accessioned2024-11-06T11:42:05Z-
dc.date.available2024-11-06T11:42:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАлександрова, К. О. Застосування маркетингу інновацій на ринку банківських послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. О. Александрова ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. Ю. О. Джерелюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1467-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено теоретичні підходи щодо сутності понять «інноваційний маркетинг», «банківські інновації» та «фінансові інновації»; визначено систематизацію класифікаційних ознак банківських інновацій; проаналізовано методичні підходи до оцінки інноваційної маркетингової діяльності банківської установи; досліджено вплив маркетингу банківських інновацій на розвиток та стабільність банків України; проведено кількісну оцінку ризиків маркетингу інновацій в комерційному банку; обґрунтовано інструментарій реалізації стратегії маркетингу інновацій банківської установи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectбанківські інноваціїuk_UA
dc.subjectбанківська установаuk_UA
dc.subjectкомерційний банкuk_UA
dc.subjectоцінка ризиківuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингу інноваційuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectконцепція реалізації стратегіїuk_UA
dc.titleЗастосування маркетингу інновацій на ринку банківських послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.